Համակարգչային գրաֆիկայի հիմքն են կազմում վեկտորային գրաֆիկայի CorelDRAW 14 և ռաստրային գրաֆիկայի Adobe Photoshop ծրագրերի նորագույն տարբերակների հիմնական հնարքների ուսուցումը: Ուսումնասիրվում են գրաֆիկայի վահանակի գործիքները, գույնի հետ աշխատանքի հիմունքները, կատարվում է գրաֆիկական օբյեկտների ստեղծում և ձևափոխություն, ֆոտո նկարների խմբագրում և սինթեզ:
Դասընթացի ուսուցման պլան՝
1. Կետային գրաֆիկա. Adobe Photoshop
- Թեմա 1 — Ներածություն
- Թեմա 2 — Կետային գրաֆիկա: Photoshop-ի ինտերֆեյսը
- Թեմա 3 — Գույնը և գույնային մոդելները կետային գրաֆիկայում
- Թեմա 4 — Կետային պատկերների տիպեր
- Թեմա 5 — Նկարների գունաուղղման սխեման
- Թեմա 6 — Նկարչական գործիքներ
- Թեմա 7 — Ընտրվածություն և ընտրվածության գործիքներ
- Թեմա 8 — Լիցք և եզրագիծ
- Թեմա 9 — Ռետուշի գործիքներ
- Թեմա 10 — Պատկերի գունավորումը
- Թեմա 11 — Կոնտուրներ և նրանց հատկությունները
- Թեմա 12 — Դիմակներ. Ալֆա- կանալներ
- Թեմա 13 — Աշխատանք շերտերի հետ
- Թեմա 14 — Շերտ դիմակներ
- Թեմա 15 — Շերտերի հատկությունները և պարամետրերը
- Թեմա 16 — Տեքստը Photoshop-ում
- Թեմա 17 — Ֆիլտրեր: Ֆիլտրի էֆեկտներ
- Թեմա 18 — Դեֆորմացիայի և իմիտացիայի ֆիլտրեր
- Թեմա 19 — Լուսավորման էֆեկտ
- Թեմա 20 — Տեքստուրայի և եռաչափության էֆեկտ
2. Վեկտորային գրաֆիկա. CorelDRAW
- Թեմա 1 — Ներածություն
- Թեմա 2 — Վեկտորային գրաֆիկա: CorelDRAW ծրագրի ինտերֆեյսը
- Թեմա 3 — Գույնը և գունային մոդելները վեկտորային գրաֆիկայում
- Թեմա 4 — Կոնտուրներ
- Թեմա 5 — Պարզ օբյեկտների ստեղծումը և պահպանումը վեկտորային գրաֆիկայում
- Թեմա 6 — Լիցքեր և եզրագծեր
- Թեմա 7 — Բարդ օբյեկտների ստեղծումը պարզ օբյեկտների միջոցով
- Թեմա 8 — Copy, Clone, Dublicate հրամաններ
- Թեմա 9 — Շերտեր
- Թեմա 10 — Effect մենյուն
- Թեմա 11 — Uահուն անցման էֆեկտ
- Թեմա 12 — Կրկնվող կոնտուրների էֆեկտ
- Թեմա 13 — Թաղանթի էֆեկտ
- Թեմա 14 — Եռաչափ պատկերի էֆեկտ
- Թեմա 15 — Թափանցիկության էֆեկտ
- Թեմա 16 — Ոսպնյակի Էֆեկտ
- Թեմա 17 — Շողքի էֆեկտ
- Թեմա 18 — Գծային հեռանկարի էֆեկտ
- Թեմա 19 — Bitmaps մենյու
- Թեմա 20 — Աշխատանք տեքստի հետ CorelDRAW ծրագրում
- Թեմա 21 — Տեքստի վերադասավորումը ըստ կոնտուրների
- Թեմա 22 — Տպման պարամետրեր և կոշտ պատճենի ստացում
3. 3D Max 2014
- Թեմա 1 — ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
- Թեմա 2 — 3D Max ծրագրի տեղադրումը
- Թեմա 3 — Ծրագրի ինտերֆեյսը, Գլխավոր մենյուն և գործիքների տող
- Թեմա 4 — Menu Bar – Գլխավոր մենյուի տող
- Թեմա 5 — Toolbar – Գլխավոր գործիքների վահանակ
- Թեմա 6 — Պրոյեկցիաների պատուհանների կառավարման վահանակ
- Թեմա 7 — Command Panel (Հրամանների վահանակ)
- Թեմա 8 — Կառուցումների համար անհրաժեշտ կարգավորումեր
- Թեմա 9 — Group -Խումբ մենյու
- Թեմա 10 — Օբյեկտների տեսակները
- Թեմա 11 — Standard Primitives- Ստանդարտ պրիմիտիվներ
- Թեմա 12 — Extended Primitives – Ընդլայնված պրիմիտիվներ
- Թեմա 13 — Օբյեկտների Move տեղափոխման, Rotate պտտման և
- Թեմա 14 — Scale մասշտաբավորման հրամանները
- Թեմա 15 — Architectural Objects ճարտարապետական օբյեկտներ
- Թեմա 16 — Compound Objects
- Թեմա 17 — Copies, Instances, and References հրամանները
- Թեմա 18 — Օբյեկտների և ենթաօբյեկտների ընտրում
- Թեմա 19 — Օբյեկտների ընտրության միջոցներ
- Թեմա 20 — Օբյեկտների զանգվածի ստեղծում
- Թեմա 21 — Օբյեկտների հավասարեցնում
- Թեմա 22 — Մոդելավորումը սպլայների միջոցով
- Թեմա 23 — Խմբագրվող և չխմբագրվող սպլայներ
- Թեմա 24 — Օբյեկտների ստեղծումը բուլյան գործողությունների միջոցով
- Թեմա 25 — Լոֆտի մեթոդ
- Թեմա 26 — Ստեղծենք պարզ լոֆտ–մոդել և դիտարկենք լոֆտի դեֆորմացիանները
- Թեմա 27 — Սպլայների խմբագրում
- Թեմա 28 — Սպլայնի ենթաօբյկտների աշխատելու համար գործիքները
- Թեմա 29 — Բուլյան գործողությունները սպլայների հետ
- Թեմա 30 — Մոդիֆիկատորների կիրառումը
- Թեմա 31 — Ազատ աղավաղման մոդիֆիկատորներ
- Թեմա 32 — Մոդիֆիկատորներ մակերևույթների խմբագրման համար
- Թեմա 33 — Եռաչափ օբյեկտների ստեղծումը սպլայների հիման վրա
- Թեմա 34 — Մոդելավորում խմբագրվող մակերևույթների օգնությամբ
- Թեմա 35 — Editable Mesh (խմբագրելի մակերևույթ)
- Թեմա 36 — 3D Mах –ի նյութերը
- Թեմա 37 — Նյութերի կառավարման գործիքներ
- Թեմա 38 — Տեքստուրային քարտեզներ
- Թեմա 39 — Տեքստուրային քարտեզների օգտագործումը
- Թեմա 40 — Տեքստուրային քարտեզների միջոցով ստանդարտ նյութերի
հատկությունների ընդօրինակումը - Թեմա 41 — Նյութերի ստեղծումը և դրանց կիրառումն օբյեկտների վրա
- Թեմա 42 — Վերացնել օբյեկտին նշանակված այս կամ այն նյութը
- Թեմա 43 — U VW Map մոդիֆիկատոր
- Թեմա 44 — Լուսավորություն
- Թեմա 45 — Լույսի աղբյուրի կարգավորում
- Թեմա 46 — Լուսավորության տարածքից օբյեկտի հեռացումը
- Թեմա 47 — Ծավալային լուսավորման ստեղծումը
- Թեմա 48 — Տեսախցիկների ստեղծում
- Թեմա 49 — Վիզուալիզացման պարամետրերը
Գներ
Գին - Խմբային | Գին-Անահատական |
||
---|---|---|---|
3DMax | |||
Adobe Photoshop | |||
Corel Draw |