Համակարգչային գրաֆիկա

Համակարգչային գրաֆիկայի հիմքն են կազմում վեկտորային գրաֆիկայի CorelDRAW 14 և ռաստրային գրաֆիկայի Adobe Photoshop ծրագրերի նորագույն տարբերակների հիմնական հնարքների ուսուցումը: Ուսումնասիրվում են գրաֆիկայի վահանակի գործիքները, գույնի հետ աշխատանքի  հիմունքները, կատարվում է գրաֆիկական օբյեկտների ստեղծում և ձևափոխություն, ֆոտո նկարների խմբագրում և սինթեզ:

Դասընթացի ուսուցման պլան՝

 

1. Կետային գրաֆիկա. Adobe Photoshop

  • Թեմա 1 — Ներածություն
  • Թեմա 2 — Կետային գրաֆիկա: Photoshop-ի ինտերֆեյսը
  • Թեմա 3 — Գույնը և գույնային մոդելները կետային գրաֆիկայում
  • Թեմա 4 — Կետային պատկերների տիպեր
  • Թեմա 5 — Նկարների գունաուղղման սխեման
  • Թեմա 6 — Նկարչական գործիքներ
  • Թեմա 7 — Ընտրվածություն և ընտրվածության գործիքներ
  • Թեմա 8 — Լիցք և եզրագիծ
  • Թեմա 9 — Ռետուշի գործիքներ
  • Թեմա 10 — Պատկերի գունավորումը
  • Թեմա 11 — Կոնտուրներ և նրանց հատկությունները
  • Թեմա 12 — Դիմակներ. Ալֆա- կանալներ
  • Թեմա 13 — Աշխատանք շերտերի հետ
  • Թեմա 14 — Շերտ դիմակներ
  • Թեմա 15 — Շերտերի հատկությունները և պարամետրերը
  • Թեմա 16 — Տեքստը Photoshop-ում
  • Թեմա 17 — Ֆիլտրեր: Ֆիլտրի էֆեկտներ
  • Թեմա 18 — Դեֆորմացիայի և իմիտացիայի ֆիլտրեր
  • Թեմա 19 — Լուսավորման էֆեկտ
  • Թեմա 20 — Տեքստուրայի և եռաչափության էֆեկտ

2. Վեկտորային գրաֆիկա. CorelDRAW

  • Թեմա 1 — Ներածություն
  • Թեմա 2 — Վեկտորային գրաֆիկա: CorelDRAW ծրագրի ինտերֆեյսը
  • Թեմա 3 — Գույնը և գունային մոդելները վեկտորային գրաֆիկայում
  • Թեմա 4 — Կոնտուրներ
  • Թեմա 5 — Պարզ օբյեկտների ստեղծումը և պահպանումը վեկտորային գրաֆիկայում
  • Թեմա 6 — Լիցքեր և եզրագծեր
  • Թեմա 7 — Բարդ օբյեկտների ստեղծումը պարզ օբյեկտների միջոցով
  • Թեմա 8 — Copy, Clone, Dublicate հրամաններ
  • Թեմա 9 — Շերտեր
  • Թեմա 10 — Effect մենյուն
  • Թեմա 11 — Uահուն անցման էֆեկտ
  • Թեմա 12 — Կրկնվող կոնտուրների էֆեկտ
  • Թեմա 13 — Թաղանթի էֆեկտ
  • Թեմա 14 — Եռաչափ պատկերի էֆեկտ
  • Թեմա 15 — Թափանցիկության էֆեկտ
  • Թեմա 16 — Ոսպնյակի Էֆեկտ
  • Թեմա 17 — Շողքի էֆեկտ
  • Թեմա 18 — Գծային հեռանկարի էֆեկտ
  • Թեմա 19 — Bitmaps մենյու
  • Թեմա 20 — Աշխատանք տեքստի հետ CorelDRAW ծրագրում
  • Թեմա 21 — Տեքստի վերադասավորումը ըստ կոնտուրների
  • Թեմա 22 — Տպման պարամետրեր և կոշտ պատճենի ստացում

3. 3D Max 2014

  • Թեմա  1 — ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • Թեմա  2 — 3D Max ծրագրի տեղադրումը
  • Թեմա  3 — Ծրագրի ինտերֆեյսը, Գլխավոր մենյուն և գործիքների տող
  • Թեմա  4 — Menu Bar – Գլխավոր մենյուի տող
  • Թեմա  5 — Toolbar – Գլխավոր գործիքների վահանակ
  • Թեմա  6 — Պրոյեկցիաների պատուհանների կառավարման վահանակ
  • Թեմա  7 — Command Panel (Հրամանների վահանակ)
  • Թեմա  8 — Կառուցումների համար անհրաժեշտ կարգավորումեր
  • Թեմա  9 — Group -Խումբ մենյու
  • Թեմա  10 — Օբյեկտների տեսակները
  • Թեմա  11 — Standard Primitives- Ստանդարտ պրիմիտիվներ
  • Թեմա  12 — Extended Primitives – Ընդլայնված պրիմիտիվներ
  • Թեմա  13 — Օբյեկտների Move տեղափոխման, Rotate պտտման և
  • Թեմա  14 — Scale մասշտաբավորման հրամանները
  • Թեմա  15 — Architectural Objects ճարտարապետական ​​օբյեկտներ
  • Թեմա  16 — Compound Objects
  • Թեմա  17 — Copies, Instances, and References հրամանները
  • Թեմա  18 — Օբյեկտների և ենթաօբյեկտների ընտրում
  • Թեմա  19 — Օբյեկտների ընտրության միջոցներ
  • Թեմա  20 — Օբյեկտների զանգվածի ստեղծում
  • Թեմա  21 — Օբյեկտների հավասարեցնում
  • Թեմա  22 — Մոդելավորումը սպլայների միջոցով
  • Թեմա  23 — Խմբագրվող և չխմբագրվող սպլայներ
  • Թեմա  24 — Օբյեկտների ստեղծումը բուլյան գործողությունների միջոցով
  • Թեմա  25 — Լոֆտի մեթոդ
  • Թեմա  26 — Ստեղծենք պարզ լոֆտ–մոդել և դիտարկենք լոֆտի դեֆորմացիանները
  • Թեմա  27 — Սպլայների խմբագրում
  • Թեմա  28 — Սպլայնի ենթաօբյկտների աշխատելու համար գործիքները
  • Թեմա  29 — Բուլյան գործողությունները սպլայների հետ
  • Թեմա  30 — Մոդիֆիկատորների կիրառումը
  • Թեմա  31 — Ազատ աղավաղման մոդիֆիկատորներ
  • Թեմա  32 — Մոդիֆիկատորներ մակերևույթների  խմբագրման համար
  • Թեմա  33 — Եռաչափ օբյեկտների ստեղծումը սպլայների հիման վրա
  • Թեմա  34 — Մոդելավորում խմբագրվող մակերևույթների օգնությամբ
  • Թեմա  35 — Editable Mesh (խմբագրելի մակերևույթ)
  • Թեմա  36 — 3D Mах –ի նյութերը
  • Թեմա  37 — Նյութերի կառավարման գործիքներ
  • Թեմա  38 — Տեքստուրային քարտեզներ
  • Թեմա  39 — Տեքստուրային քարտեզների օգտագործումը
  • Թեմա  40 — Տեքստուրային քարտեզների միջոցով ստանդարտ նյութերի
    հատկությունների ընդօրինակումը
  • Թեմա  41 — Նյութերի ստեղծումը և դրանց կիրառումն օբյեկտների վրա
  • Թեմա  42 — Վերացնել օբյեկտին նշանակված այս կամ այն նյութը
  • Թեմա  43 — U VW Map մոդիֆիկատոր
  • Թեմա  44 — Լուսավորություն
  • Թեմա  45 — Լույսի աղբյուրի կարգավորում
  • Թեմա  46 — Լուսավորության տարածքից օբյեկտի հեռացումը
  • Թեմա  47 — Ծավալային լուսավորման ստեղծումը
  • Թեմա  48 — Տեսախցիկների ստեղծում
  • Թեմա  49 — Վիզուալիզացման պարամետրերը

Գներ

Անվանում
Կուրսի տևողությունը
Գին - Խմբային
(1 ամիս)
Գին-Անահատական
(1 ամիս)
3DMax
3 ամիս
30.000դրամ
40.000դրամ
Adobe Photoshop
2 ամիս
20.000դրամ
30.000դրամ
Corel Draw
2 ամիս
20.000դրամ
30.000դրամ